Test

Hur bor du:
Brukar du komma i tid:
Hur lång är du:
Kan du laga mat:
Vad jobbar du med/pluggar du:
Vad har du på dig just nu:
Har du någon fobi:
Hade du en bra kväll igår:
Vilket är ditt senaste inköp:
Din favoritdryck på morgonen:
Var fick du dina senaste pengar ifrån:
Har du sovit i din egen säng inatt:
Vad hade du sönder senast:
Vem snackade du med senast:
Varm favoritdricka:
Favoritdricka när du är riktigt törstig:
Alkoholhaltig favoritdricka:
När gjorde du senast något riktigt dumt:
Saknar du någon just nu:
Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Någon jag stör mig på:
Intressen:
senaste person du kramade:
Senaste person du ringde:
Senaste person som ringde dig:
Vad drack du senast:
Vill du ha barn:
Längtar du till din nästa födelsedag:
Har rakat dina ben någon gång:
Är du sugen på något nu:
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
Använder du hudkräm:
Attraheras du av män med skägg:
Micro-pop eller poppa själv:
Brukar du baka:
Röstade du i det senaste valet:
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
Vilken låt lyssnade du senast på:
Har någon annan sovit i din säng inatt:
Vad tycker du är äckligt:
Har du pengar på mobilen
Hur bor du: Skog bakom det röda huset med rätt stor tomt, pool och studtsmatta. Inne är de lite mindre bra, jag har rätt litet rum men de duger. Huset är som en normal villa (?)
Brukar du komma i tid: Oftast
Hur lång är du: 1.57
Kan du laga mat: eh ja, men inte god mat :P
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag jobbar med min smarthet
Vad har du på dig just nu: mjukisar, linus tröja och underkläder
Har du någon fobi: Jätte rädd för maskar
Hade du en bra kväll igår: Om jag hade! Världens bästa!
Vilket är ditt senaste inköp: Kommer inte ihåg, va ett bra tag sen
Din favoritdryck på morgonen: VATTEEENNN!!!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Har inte fått pengar på ett bra tag
Har du sovit i din egen säng inatt: japp
Vad hade du sönder senast: en sak som ett stort ljus står på
Vem snackade du med senast: Min syster, Najah
Varm favoritdricka: -
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten eller en RIKTIGT KALL cola
Alkoholhaltig favoritdricka: -
När gjorde du senast något riktigt dumt: Ingen aning
Saknar du någon just nu: EEHHH JAAA, linus
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Det är inte svårt att få mig irriterad
Någon jag stör mig på: Att min säng inte kan bädda sig själv
Intressen: POoooLLeeeRs & Handboll
senaste person du kramade: Linus

Senaste person du ringde: Linus
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Absolut
Längtar du till din nästa födelsedag: Helt klart!
Har rakat dina ben någon gång: Ja
Är du sugen på något nu: GODIS
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0, usch på kaffe :s
Använder du hudkräm: Ja
Attraheras du av män med skägg: Vad betyder attraheras?
Micro-pop eller poppa själv: Spelar ingen roll
Brukar du baka: Inte ofta men de händer ibland
Röstade du i det senaste valet: -
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Absolut kan de bli bättre, men ska heller inte klaga, det duger precis som det är just nu :-)
Vilken låt lyssnade du senast på: The lazy song
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja
Vad tycker du är äckligt: Det är nog rätt mycke men kommer inte på någonting nu
Har du pengar på mobilen: Har alltid pengar på mobilen!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: