†üƒ† √ª¿

Godmorgon! Hoppas ni har de bättre än mig? Jag är verkligen jätte trött och det känns som att den här dagen kommer leda till någonting dåligt... ska iaf träna idag :D:D:D:D har inte gjort det på jätte länge om ja tänker efter :o Hehe nej men de ska bli skönt och få träna igen. Tror att Tova skulle änga med hit efter skolan, antar att vi hittar på nå kul (sitta vid datorerna och lyssna på musik :s) och halv åtta börjar träningen så bloggar jag ingenting innan de så vet ni att de här är sista eftersom att jag kommer vara hemma typ halv elva, elva och eftersom jag redan är trött nu så antar jag att jag är de då!
Någon "anonym" hade skrivit: Ett tips när du bloggar, du ska inte behöva bry dig om vilka personerna är som frågar! Alla kan läsa din blogg
svar: Jag bryr mig inte om det är anonymt, bara att de blir roligare att svara på frågor om de inte är anonymt.
Kan inte bara vara jag som tycker att det är tråkigt när det står anonymt och hur patetiskt de är att inte våga skriva sitt namn lixom.
Tillbaka till dagen då, ska försöka slå mitt rekord på temple run. Det är ett måste!!
Ska kanske ta bort fb också, det är så tråkigt, händer ingenting! Frågan är ju om jag klarar av de......:/
Ska käka nu, puss!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: