Det kan vara värt att läsa? ;)

Hej och ett stort förlåt! Vet att jag knappt skrev någonting igår men vi sålde kransar från 4-5 för att tjäna pengar till klassen. När jag kom hem tog jag ett varmt bad med massa tända ljus. När jag fått på mig kläder så plattade jag mitt hår lite snabbt och sen fixade jag lite i mitt rum, bäddade sängen och plockade undan lite från golvet. Kvart över åtta stack jag och mötte Linus eftersom han skulle sova här :):) Vi kollade på en skum film, älska mig..alltså jag fattar inte filmen, är hon död eller inte? :S Linus spelade Temple Run och försökte slå mitt rekord, han va nära men han lyckades inte ;) Innan vi somnade snackade vi om än massa saker! HAn somnade ungefär halv fyra, fyra och då spelade jag på telefonen sen lyssnade jag på musik i hörlurar, vaknar med dom i och musiken va på. Hade antagligen somnat med hörlurarna i och musiken på. Vi vaknade väldigt tidigt typ åtta nio :o Heheh vi kollade på scooby doo :') vi har även kollat på sandor slash ida och fucking åmål. Han dock inte kolla klart på fucking åmål men de har jag gjort nu eftersom han stack för ett tag sen och då käkade jag. Kvällen blir väl lika tråkig som dom flesta lördagar vartit för mig..ska försöka hitta på någonting men vet inte vad. Match imorgon och tänker lägga mig i skaplig tid! Just nu sitter jag framför tv'n, as najs.
Hoppas allt är bra med er!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: