Hemma

Hemma från Kungsör och snart ska jag iväg och bowla med pappa, Micke, Najah & Fanny. Iaf så igår när jag kom till Linus väntade vi på Marcus  & Philip. Haha vi drog upp på byn och sen tillbaka till Linus. Sen letade Linus efter en skräck film som vi skulle se på senare, men han kom inte på någon bra. Haha hade inte han sett dom så hade jag de och så tvärt om. Men han laddade ner en film, fast inte skräck. Philip & Linus spelade nhl och sen stack Philip och jag, Linus & Marcus kollade på bb. Haha, fan vad kul de va!! Jaja, runt tolv stack Marcus och då kollade jag & Linus på den där filmen, haha den va lite rolig (a) Efter den somnade vi typ. Ett idag kom pappa & Micke och hämtade mig. Och snart ska vi bowla, shit vad jag ska äga ut alla! Ska fixa mig lite innan vi drar också. Men ha en grym torsdag! :-)
åååhh linus tröjaaa ♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: