missa big brother

Klart man glömmer bort tiden när man har roligt med sin syster och missar big brother? Har iaf någonting att göra efter att ha väckt mamma med frukost på sängen imorgon. Japp, hon fyller år.
Träffade Sanna idag, runt ett. Hon kom hit och sen drog vi till lidl för massa gott. Hem till henne och kollade på film.
Eftersom att mitt bakhjul på cykeln inte hade så mycket luft hämtade mamma mig hos Sanna och sen stack vi till mormor. Super kul! Förutom att Najah röck bort stolen precis när jag skulle sätta mig. Garvde så jag började gråta. Men fuck vad det gjorde ont, kan inte böja mig eller hoppa... Lätt att gå hem sen när ma kunde sätta på dig skorna "MAMMA KAN DU HJÄLPA MIG?!" Haha tur att hon kunde de<3 Just nu så ligger jag i min säng med snälla syrran och ska snart kolla på en film, vet inte vilken men någon bra blir det väl. Sov gott ♥


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: