F

Men vem fan sa att jag va bra på kemi? Hehe, gick inte så bra på provet vi hade igår... uppsss. Bättre lycka nästa gång! Eller vad säger man?... Jaja, sitter just nu och väntar på att Linus ska komma hit, LÄÄÄNNNGGGTTAAR♥
Jag vet att det har vart usel uppdatering men har fullt upp ust nu och lackar sönder på att det inte går med designen på nya bloggen och då skiter jag i allt bloggande helt och hållet. Passade på nu när jag ändå hade tid efter att ha städat rummet. Har även tagit ett varmt bad idag och jävlar vad skönt det va! Nej ska göra klart svenska uppgiften vi har, även so uppgiften också. Eller gör så långt jag hinner innan Linus kommer. Antar att han vill se big brother klockan tio så jag får väl slå på teven strax innan de. MYYYSS ♥
Världens bästa vän ♥♥

KOMMENTARER


du är världens bästavän, jag älskar dig! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2012-02-24 // 23:32:55

sv: du är min bästávän* hihi lavio, du är bäst! <3<3<33

2012-02-25 // 14:44:57
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: