Innan jag kände dig

Sitter just nu i min säng med glass i handen och massa med svenska plugg på datorn, ville ta en liten paus nu medans jag äter glass så tänkte passa på att skriva lite :P Ska kunna massa ordklasser till provet imorgon. Kan redan lite mer än hälften men resten ska också in så det är bara att fortsätta. Innan jag somnar ska jag kunna allting! Men kan inte bli så super svårt, ska även lägga mig tidigt så jag hinner upp till fem imorgon. Fråga mig inte varför. Jag tycker bara att det är mysigt att va uppe tidigt, helt tyst i hela huset och ha på lite låg volym med bra musik i högtalarna. Länge sen jag kunde gå upp så tidigt så ska försöka med de imorgon. I slutet av 2011 och ända tills nu har jag gått upp runt halv sju-halv åtta. Vilket inte är okej för att vara mig, blir bara stressig då. Okej, anteckna dom som vill. Och för er som inte fattade, drev jag, har ingenting nödvändigt att skriva så det blir bara lite random saker, men de kanske inte gör nå? ;-P
Haha jaja, ha en bra tisdags kväll ♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: