InTe På HuMöR

Bara så att ni vet så håller jag på med en ny design, det är däför min är så tråkig just nu och att jag inte skriver så jätte mycket. Vill bli klar så fort som möjligt! Och jag kanske byter blogg, men det gör väl ingenting?

Rubriken beskriver det mesta. Går till fyra idag vilket inte ens är okej? Alltså men blir trött efter första lektionen och så har man 7 på en dag. Fyfan. Tur att vi har håltimme, hinner ju trots allt sova lite då. Har prov i SO på 20 länder och 20 städer i Afrika. Länderna kan jag och nästan 10 städer, men resten vill verkligen inte gå in!
Snart drar jag på mig ett par strumpor och sen till köket för att äte frukost, super hungrig! Drar till skolan runt åtta och börjar med engelska, sen är det bara att börja tagga till prov. Whiooo :D Ah, fast? BYYYEE

Saknar att kunna ha Linus tröja på mig när jag vill

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: