KLAGARN

Har fixat en ny blogg, lagt över designen dit och allt. Allt fungerar inte som det ska och ni förstår lacken då? Det ska fixas och sen byter jag från den här till den nya. Fungerar det inte alls med de jag måste ändra så lägger jag ner allt bloggande helt och hållet. Tänker inte sitta och börja på någonting nytt. NEVER.

Sitter hemma hos Sofie just nu, laddar datorn här eftersom att min inte fungerar alls.. När den är fulladdad så fortsätter jag med kemi plugget hemma, istället för att sitta här hemma hos Sofie och vissna....
Jag mår hur bra som helst bortsätt från att jag blir så trött på alla prov och läxor. Det är någonting varje dag, varför lägga ALLA prov såhär innan lovet? Kemi imorgon och på fredag spanska.. Spanskan är inget prov men när fan ska man kunna ta det lungt och kunna komma bort från skolan? Nästan så att jag måste börja plugga på helger vilket inte ens är okej när det gäller mig. Man går i skolan runt 6-8 timmar per dag, jobbar för fullt där och sen ska man även hem och fortsätta? Man får ju inte en lugn stund alls. Ska tacka den som bestämde att helger skulle finnas! Nej, nu ska jag sluta klaga och istället dra mig hemåt och plugga, så satans roligt! =) ah, fast? Hoppas iaf att ni mår bra, hejsi


KOMMENTARER


hej heting ! ;D

fett fin blogg jue !

kolla in min o kommentera ;)



xoxo-/Ebbah

'♥

2012-03-01 // 21:59:57
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: