Svenska prov

Kan ju börja med att jag vaknade 20 över fem och det va helt okej, tänkte "ska bara kolla på tv lite för är trött, orkar inte gå upp ÄN" haha klart man somnar och vaknar halv åtta ;) jaja, det gick det med, klädde på mig. Blåa jeans och en sälen tröja, som jag fick av Sofie för ett väldigt bra tag sen går jag runt i. I tofsen hänger lockigt hår utav flätorna jag sov i inatt, skulle ha utsläppt men sen är det platt längst upp så det lixom går ut i mitten, ja ni fattar? Bra. Sitter utanför so:n, har nyss haft engelska, hade hörövning och läsförståelse så man fick gå när man va klar.. haha. Alltid bra med lite extra rast ;p Kemi och matte efter so:n, håltimme och då måste jag plugga till svenska provet vi ska ha efter. Shiiitt. Hoppas det går bra, annars blir jag galen.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: