Du är lika falsk som alla mina rykten

Tjaaa. Sitter i min säng och lyssnar på musik, skriver med mina fina på facebook och bara längtar till klockan blir "linus kommer". Så sjukt fint väder, kanske drar ut en sväng med kameran, man måste ju passa på! Nike drog hem igår runt halv sex. Cyklade till träningen halv sju och tränade med 99/00, kunde gått bättre.. Tog en snabb duscha när jag kom hem och sen satt jag bara vid datorn famför teven med mamma. När pappa kom hem från jobbet kollade han på film med mig. Haha, vaknade typ halv tolv idag, har bara hunnit äta, lär ju inte göra så mycket idag. Är super trött. Och jag kommer gråta varje dag, kommer inte få träffa Jill på två veckor och de va typ en vecka sen vi sågs....fml. Men ska fixa mig lite nu och sen drar jag ut, ha en bra dag! ♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: