YEAH

Dagen har vart super grym! Hämtade ju som sagt upp Nike vid stationen och seda hyrde vi film och köpte godis på konsum. Drog till Dollarstore en snabbis också. Köpte med mc hem och när vi kom hem käkade vi det och kollade på tv. Gick in på mitt tum och spelade wii, men fan vad vi sög! HAHAH
Kollade på jag saknar dig, fast tror ni jag såg mycket av filmen eller? Haha, somnade efter tjugo minuter, resten sov jag.. jag va iaf inte ensam! Alla va lika trötta! Vi gick ut en sväng och sen fort in i bastun, käkade pizza efter det och sen dess han vi bara käkade lite onyttigheter, kollat på film, tagit några fula bilder, skrattat och bara haft se super bra! Ska fortsätta med de. Ska även hämta vatten för är super törstig, hejsiii ♥

KOMMENTARER


Isabellasphotographing - lets rock the photography world! http://isabellasphotographing.blogg.se/

sv: tack så himla mycket :D

2012-02-27 // 21:31:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: