jordgubbar<3

Asså vafan. Har tänkt i en halv timme nu att jag ska göra ett inlägg men fastnar i facebook. Usch & fy! Nej, men dnu ska jag inte släppa det här förens det är klart.
Dagen har vart så jävla bra, fint väder och fina vänner! Eftersom att vi slapp spanskan idag så slutade vi tio i tre. Jag & Sanna köpte godis påväg till gäddan. Hämtade upp Tova. Jill & Catrine kom dit också.
Har vart hos Sanna fast vi fick vända för det va ingen hemma. Har käkat på stan, setat på bryggan och bara chillat. Dansat, hoppat omkring, kastat stenar i sjön, tagit bilder, ätit godis osvosv.
Juste Linn kom också en stund, hehe :P Fast sen ba stack hon och det gjorde Jill & Catrine också efter ett tag.
Jag, Tova & Sanna cyklade sen bara runt och va riktigt fula, gungade och stack sen till vasahallen. Haha fan vad det blev mörkt sanbbt! :o Jaja, mamma hämtade mig vid vasahallen och då stack vi till ica och köpte jordgubbar.
Till big brother blir det jordgubbar och nutella, så jävla gott!

Bild från i helgen, jag är ju inte lite trött där heller. Nejnej

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: