Svar på hur jag och Linus träffades

Är det så där du ser mig som? Skrämmande? :-)
Och nej jag tänkte inte komma hem till dig och döda dig om du skulle råka skriva ditt namn så jag får veta vem det är som undrar och så jag i stället kan börja "Hej ....(ditt namn)".
Eftersom att jag kan vara grymt snäll nu och faktiskt inte bryr mig så jätte mycket om att du är anonym i just den här frågan så kan jag svara. Men VARFÖR vara anonym? Vad tror du kan hända om du råkade skriva ditt namn där?

Någon dag i april förra året hade Moa fest/party/kalas eller vad ni nu vill kalla de. Hon hade fyllt år och hon hade bjudit dit massa roliga människor. Bara 4 stycken från Kungsör och resten från Arboga. Klart att Kungsörarna satt i soffan och inte vågade dansa? I alla fall, många hade snackat om någon Kevin och jag visste inte vem av han och Linus som va Kevin. Jag gick till dom och frågade vem som va Kevin och då fattade jag ju själv att den andra va Linus.
De ända just den kvällen.
Efter ett tag la jag till han på facebook bara för att.
Han hade frågat Moa om mitt nummer och en dag så kommer det ett sms från han. Smsen han skrev blev man verkligen kär i, haha skumt men så är de. Efter några dagar av allt sms-skickade så frågade jag han om vi kunde träffas någon gång (Ja, de va faktiskt jag som ville). Så en dag kom han till Arboga med Kevin och träffade mig och Moa. Gången efter det kom dom igen fast med Simon också och träffade mig, Linn och Sofie. Minnen fan! Han lär ha lyckats övertalat mig väldigt bra för gången där på stack jag till Kungösr, haha som tur va med Calle och Sofie.
Träffades mer och mer. Och ännu mer. Träffades hur ofta som helst under sommaren. Fuck vad kul vi hade! Allt de där lädde till någonting bra, enligt mig.
Svar på din fråga, eller fattas någonting?

KOMMENTARER


astrid

jag heter astird.. tycker inte om mitt namn så därför.

2012-03-12 // 17:28:40
astrid

jag heter astrid, jag gillar inte mitt namn därför!

2012-03-12 // 17:31:11
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: