värdet ♥

Bara jag som älskar vädret just nu? Snart sommar ju!! ÅÅH LÄNGTAR IHJÄL!! Kommer ju va rätt glad idag, får tacka vädret för de jao. Helt klar fixad, väntar på ett sms från Sofie om att hon är klar så vi kan cykla till skolan, medans jag gör de skypar jag med Sanna, rätt snygg frilla hon hade.... Haha nej!
Har även hunnit med ett spanska papper som skulle in idag, haha vet inte om jag gjorde rätt men jag gjorde iaf som jag tror att det skulle vara så hon för nöja sig med dig.
Haha, fett stolt över mig själv som vaknade halv sju och inte sju. Hann med massa mer nu på morgonen och de är fan skönt, det värsta är bara att komma upp sen är de ju lungt. Tagit på mig lite mascara för första gången den här veckan, haha.
today, hehe

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: